לפני שעוברים משרד – 3 טיפים חשובים

העסק מתרחב, הפעילות רבה ואתם מוכנים לעלות שלב ולהתמקם במשרד חדש, יפה ומצוחצח. למקום הזה תזמינו לקוחות, כאן תקיימו פגישות ובאופן כללי תייצרו לעצמכם הכנסה גבוהה ככל האפשר. עכשיו השאלה היא איך עושים את זה נכון, ואיך מעבירים עסק שלם מנקודה אחת לאחרת עם מינימום טעויות.

בוחרים בקפידה את חברת ההובלה

השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא מי אחראי להובלת הציוד שלכם, מהריהוט המשרדי ועד לערימות הניירת ולציוד המחשוב יקר הערך. באופן טבעי אתם צריכים חברה מקצועית ואיכותית באמת, זו שתדע לבצע הובלה בטוחה ולספק הגנה אופטימלית לכל הפריטים החשובים שלכם. השוו בין חברות שונות, בחרו בזהירות רבה את החברה האמינה והטובה מכולן, שימו לב להמלצות ולפני שאתם מתפתים למחיר הזול ביותר – כדאי לוודא שתקבלו תמורה בעד האגרה. לפעמים עדיף לשלם כמה שקלים יותר רק כדי לישון טוב יותר בלילה, ולדעת שהעסק שלכם בידיים טובות.

מנקים היטב את המשרד החדש

לפני שאתם מכניסים שולחנות, כיסאות, מחשבים ומכונת קפה נוצצת, כדאי לוודא שהמשרד החדש שלכם נקי ומוכן למעבר. האם אתם זקוקים לשירותי פוליש? האם המטבח מבריק ומוכן לקראתכם? האם התריסים והחלונות נקיים, השטיחים שאובים והרצפות נקיות? חברת ניקיון טובה תעזור לכם להתכונן טוב יותר, וחשוב שתעשו את זה כבר עכשיו – כשהמשרד עדיין ריק – כדי שהמשימה תתבצע באופן מדויק, והכניסה שלכם למשרד החדש תהיה חלקה ונעימה הרבה יותר.

דואגים לניקיון יסודי גם בהמשך

על המשרד הנקי שיחכה לכם ביום המעבר צריך לשמור, והבשורה הטובה היא שאתם ממש לא צריכים לעשות את זה בעצמכם. במקום לגייס את העובדים למלאכת הניקיון ובמקום לפנות בכל יום כמה שעות טובות לקרצוף הרצפות ותאי השירותים – בחרו מראש חברת ניקיון משרדים שתגיע בזמן שלכם, ובהתאם לצרכים שלכם. אתם יכולים להזמין את השירות לשעות הבוקר כשאתם מתחילים את היום להנאתכם, לסוף היום כשהמשרד ממילא ריק או בכל אופן אחר על פי ההעדפות האישיות שלכם. כך תיהנו מסביבת עבודה נעימה הרבה יותר, ומראש שקט לאורך כל היום.

יוצאים לדרך ועושים את זה נכון

אז עכשיו, בזמן שאתם ממלאים ארגזים וממיינים את הציוד שלכם, התחילו להיערך לקראת היום הגדול והבטיחו לעצמכם מעבר חלק ומוצלח. זו הדרך האידאלית להיכנס למקום חדש, ובוודאי למקום שבו אתם מתכננים לפגוש לקוחות, לסגור עסקאות ולעבוד בהנאה גדולה – לבד וגם עם צוות העובדים שלכם.

דילוג לתוכן