ניקוי שטיחים בירושלים

ניקוי שטיחים בירושלים – הדרך לניקיון מושלם!

שטיחים היו מאז ומתמיד דרך לתת אווירה נעימה וחמימה בכל חלל, כאשר הצבעוניות של השטיחים יכולה 'להחיות' את המבנים האפורים ביותר!

מלבד זאת קיומו של שטיח מלבד היותו כזה אשר מקנה אווירה כיפית בחלל, הוא גם פרקטי בעיקר כאשר רוצים לשבת על גביו, לקיים פעילויות שונות על השטיח ולדאוג לבטיחות על ידי פריסת שטיח על גבי הרצפות.

בשל כלל הפעילויות שמתבצעות על שטיחים, הופכך השטיח חשוף למגע הנעליים שלנו, לכלוכים של אוכל או שתייה, אבק, כתמי בוץ, ושאר לכלוכים.

בשל כך חשוב לדעת שמומלץ לנקות שטיחים על בסיס קבוע, בין אם מדובר בשטיחים רגילים או שטיחים מקיר לקיר הנפוצים בעיקר במוסדות ציבוריים, משרדים ועסקים.

אבל איך מנקים את השטיח בצורה מושלמת? חברת פרפקט המספקת ניקוי שטיחים בירושלים ובאזור גוש דן והסביבה,  מסבירה על דרכים יעילות לניקוי שטיח:

שאיבת השטיח על בסיס שבועי – חשוב לדעת כי שטיחים שנמצאים בכל מבנה, בין אם מדובר בבית פרטי או בבית עסק, הם כאלה שימשכו אליהם אבק, לכלוכים שערות ושלל אבקנים. לכן יש לבצע שאיבה של השטיח בכל שבוע על מנת לאוורר ולנקות אותו. כדי לנקות שטיח מקיר לקיר או שטיחים גדולים בחללי עבודה: חשוב לבחור בחברת ניקיון כמו חברת פרפקט אשר תבצע שאיבה באמצעות שואב אבק תעשייתי.

ספיגת כתמים – אם נשפך לכם על השטיח חומר מכתים כמו קפה, יין, שוקולד או כל סוג מאכל או נוזל אשר יותיר כתם על גבי השטיח,  מומלץ באמצעות חומר ניקוי שטיחים מתאים לספוג את הכתם ולא לשפשף אותו. שפשוף השטיח יותיר את השטיח שלכם מוכתב ויחדיר את הכתם חזק יותר למעמקי השטיח.

הקפידו לא לכבס את השטיח – אם אתם נוהגים לכבס את השטיח שלכם, חשוב שתדעו כי שימוש במכונת כביסה אינו מתאים לשטיחים. מכונת כביסה אמנם תכבס את השטיח, אבל היא תגרום להיחלשות הסיבים שלו, היא תגרום לדהייה שלו והיא תחליש את חוזק השטיח. בשל כך חשוב לבחור חברת ניקוי שטיחים מקצועית בירושלים כמו חברת 'פרפקט' אשר תאפשר לכם ניקוי שטיחים מקצועי.

ניקוי כתמים דביקים – לעיתים השטיח שלנו סופג כתמים דביקים כמו מסטיקים, ושאר חומרים שנופלים על השטיח ונדבקים איליו. במקרה כזה מומלץ לנסות להקפיא את הלכלוך באמצעות שקית קרח ולאחר ההקפאה להסיר את המסטיק או כל סוג דבק שנדבק לשטיח מבלי לפגוע בשערות השטיח.

התאמה לסוג השטיח – התאימו את שיטת הניקוי לסוג השטיח. כיום ישנם שטיחים עשויים צמר בצפיפות גבוהה, שטיחי שאגי, שטיחים סינטטיים, כאלה שנארגו בעבודת יד ועוד. התאימו את סוג הניקוי לשטיח ועשו זאת באמצעות אנשי המקצוע של חברת פרפקט המומחים בניקוי שטיחים מכל הסוגים.

ההצעה המיוחדת שלנו מתאימה לך אם:

  • אתה מאמין באיכות ללא פשרות
  • בעל משרד או מוסד באזור ירושלים וסביבה
  • צורך ניקיון במכסה של מינימום 44 שעות חודשיות
  • מיקום המשרד נגיש לעובדים (תחבורה ציבורית)
  • מקבל את הדו קיום ללא תנאי העדפה

נא למלא את הפרטים ואנחנו נחזור אלייך בהקדם

מתעניין בשירות:

דילוג לתוכן