ניקיון משרדים בבת ים

ניקיון משרדים בבת ים – איך נקבע המחיר?

בין אם אתם עדיין מתלבטים אם תוכלו לעשות את זה לבד ובין אם ברור לכם שאת מלאכת הניקיון עדיף להעביר לידי המומחים, יש שאלה אחת שמטרידה כל בעל עסק רגע לפני שהוא מגייס חברה המעניקה שירותי ניקיון משרדים בבת ים. מצד אחד ברור שלשירות הזה יש מחיר, ומצד שני אין גם ספק שמחיר זול מדי עשוי לאותת על רמת השירות. אז איך באמת מקבלים החלטה ומה משפיע על המחיר?

לפני הכול: ניקיון משרדים בבת ים חסכוני יותר

נתחיל מנקודה קצת אחרת, והסעיף הזה מיועד בעיקר למי שמתלבט בין מנקה פרטי לחברה המציעות שירות ניקיון משרדים בבת ים. סוגיית המחיר עולה כאן לא פעם, בעיקר מפני שיש תחושה שהמנקה הפרטי יעלה הרבה פחות. המציאות כמובן שונה למדי, בעיקר משום שאל השכר השעתי של המנקה נצטרך להוסיף עוד כמה חישובים שמייקרים את התמונה כולה. התשלום לביטוח לאומי, ההטבות הסוציאליות וימי החופשה, את כל אלה מישהו צריך לשלם, וכמעסיקים – זהו התפקיד שלכם. כשאתם עובדים עם חברת ניקיון זוהי דאגה שיורדת מכם לחלוטין, משום שהחברה דואגת לתשלום לצוות המנקים, והסכום החודשי שלכם קבוע וידוע מראש.

שאלת השאלות: מה אתם באמת צריכים?

אם נחזור לשאלה המקורית וננסה להבין מה באמת משפיע על המחיר, הרי שהנושא הראשון שבו אנחנו צריכים להתמקד הוא היקף השירותים הדרושים לכם, כמו גם שעות העבודה. לצורך הדוגמה, יש עסקים קטנים שמסתפקים בניקיון של שעה או שעתיים מדי יום, ואף בכמות הקטנה מחמש שעות שבועיות, וזאת בעוד עסקים גדולים זקוקים לניקיון מקצועי שיתבצע אף פעמים ביומיים, בעיקר בשל התנועה הערה במקום. באופן טבעי מדובר בהיקפים שונים של שירות ניקיון משרדים בבת ים, וגם המחיר נקבע בהתאם.

ניקיון משרדים בבת ים: מחיר הניסיון והאיכות

כפי שהזכרנו קודם, מחיר נמוך מאוד עשוי לשמש דווקא כתמרור אזהרה. הסיבה לכך פשוטה: חברה טובה, מקצועית ומנוסה, היא חברה שמעניקה שירות איכותי וטוב יותר, והמחיר שלה יהיה בוודאי הוגן מאוד. מנגד, מחירים זולים במיוחד עלולים לאותת על גורם לא מאוד מיומן שרוצה אולי למשוך את תשומת הלב שלכם (ושל הארנק שלכם) אבל לא בטוח שהשירות שתקבלו ממנו יצדיק גם את המחיר הנמוך הזה.

שירותים נוספים: פוליש או ניקוי שטיחים

לבסוף כדאי להזכיר שישנם שירותים שונים שיכולים להתאים לעסקים שונים, ולכל אחד מהם מחיר משלו. לצד הניקיון השוטף יש משרדים בהם נדרש ניקוי שטיחים יסודי מדי חודש או חודשיים, ובמקומות אחרים עולה הצורך בביצוע פוליש לרצפה בשל הפעילות הרבה ותנועת האנשים, המובילים לאורך זמן לשחיקה ולמראה "עייף" של הרצפות. ככל שאתם זקוקים לשירותים כאלה ואחרים, בהחלט כדאי לזכור שיש להם השפעה על הצעת המחיר שתקבלו.

ההצעה המיוחדת שלנו מתאימה לך אם:

  • אתה מאמין באיכות ללא פשרות
  • בעל משרד או מוסד באזור ירושלים וסביבה
  • צורך ניקיון במכסה של מינימום 44 שעות חודשיות
  • מיקום המשרד נגיש לעובדים (תחבורה ציבורית)
  • מקבל את הדו קיום ללא תנאי העדפה

נא למלא את הפרטים ואנחנו נחזור אלייך בהקדם

מתעניין בשירות:

דילוג לתוכן