ממה מורכב המחיר לניקיון משרדים

ממה מורכב המחיר לניקיון משרדים

בשנים האחרונות, המון לקוחות ישראלים לא היו מרוצים משירותיה של חברת הניקיון, ויתרה מכך, גם מהצעת המחיר. במטרה לשפוך קצת "אור" על כל התחום, כתבנו במיוחד עבורכם את המאמר הזה. במאמר, תוכלו להבין כיצד חברת ניקיון מרכיבה את הצעת המחיר שלה, ותדעו גם למה לצפות. לפני שנתחיל להבין ממה מורכב המחיר, כמה הקדמות ומילות פתיחה, בואו נתחיל.

קצת על חברת ניקיון

בשנים האחרונות ועד היום, יש מדד שמשקף כמה חברת הניקיון הממוצעת בישראל "חיונית". למעשה, מדד זה משקף נתון נוסף – כמה החברה ושירותיה נחוצים ומשומשים בישראל. לפי השערות, מתוך כל 25 איש, 5 מזמינים חברת ניקיון לצורך ניקוי ותחזוקה של הבית, החלק האחר מתייעץ או מתעניין בשירותם. זה לא חדש שהיום יותר ויותר חברות ניקיון פרצו לשוק בסערה גדולה, זה למעשה הגיוני – בתחום הניקיון שוכן הכסף הגדול. ועדיין, קיימת סערת רוח שלא מובנת, והיא – "מה המחיר לשירותי ניקיון". ובכן, אנו בחברת פרפקט ניקיון לא יכולים לשער מהו המחיר לכל עבודה, במיוחד לא לכל חברה.

לפיכך, חשבנו רבות על מה נכתוב, והפעם ניתן לכם תחזית משוערת כיצד המחיר מורכב אצל חברות ניקיון במשק הישראלי. למעשה, המחיר מורכב מדוגמאות לשירותים כללים וספציפיים במשרדים.

אז ממה מורכב המחיר של ניקיון משרדים

כצרכנים של השירות, כאנשים שזקוקים לשירותי ניקיון על בסיס חודשי, נרצה לדעת ממה מורכב המחיר שחברות ניקיון משרדים בירושלים מספקות לכלל הציבור. ובכן, תאמינו או לא – מדובר בהרבה פרמטרים אשר מרכיבים את המחיר הסופי. הינה חלק קטן מהם:

  1. סוג השירות – חברת ניקיון מרכיבה את הצעת המחיר בראש ובראשונה לפי סוג השירות, ומהו הוא כולל, אילו תוספות ובונוסים העובד צריך לבצע במשרד.
  2. כמות ביקורים חודשיים או שבועיים – אחד הדברים שגורמים לחברת הניקיון להשתמש ביותר משאבים, ולהוציא הרבה יותר כסף הוא בוודאי כמות הביקורים החודשיים או השבועיים. כלומר, כמה העובד יצטרך להגיע למשרד במטרה לעבוד. בנורמה – ככל שכמות הביקורים גדולה יותר, כך המחיר יגדל.
  3. כמות חדרים לניקיון – כמעט בכל משרד, יש מספר חדרים שדורשים ניקוי של האבק, פינת המחשב, והרצפה. כאשר יש לנו משרד קטן, אנחנו לא צריכים יותר מידי לדאוג. אבל, כאשר יש לנו משרד בין 2-6 חדרים אז כעת נצטרך לדאוג. במילים אחרות – כאשר יש לנו כמות חדרים גדולה יותר, כך עובדי הניקיון יצטרכו להתאמץ הרבה יותר, להשתמש ביותר חומרים, וכמובן זמן העבודה יגדל. לפיכך, כחלק מהצעת המחיר כמות החדרים כמעט בוודאות תעלה את מחיר ההצעה.
  4. שעות לא סטנדרטיות – כאשר נרצה מחברת הניקיון לבצע את עבודתה בזמנים לא נוחים, המחיר לרוב יגדל. לדוגמא – בקשה לניקיון בשעות הערב. לרוב, נבקש זאת כאשר יש לנו ימים לחוצים של פגישות ומטלות במשרד.
  5. כמות משרדים – ישנם מקרים נדירים שחברת ניקיון תקבל משימה מרשת משרדים גדולה, לדוגמא – משרד רכבים שפועל בכל הארץ. ככל שכמות המשרדים תהיה גדולה יותר, כך המחיר יגדל פי 2. לרוב, כמות של יותר ממשרד אחד, תהיה בוודאות משמעותית והמחיר יגדל בהתאם.

אלה הם היו חמשת הפרמטרים העיקריים שיקבעו את הצעת המחיר של חברת הניקיון בישראל. ככל שנפרט ונוסיף דרישות, ייתכן שהצעת המחיר עשויה עוד יותר לגדול. אנו חייבים להבין – חברת ניקיון היא עסק מניב וריווחי. וככל שנעכב את עבודתה, נשתמש ביותר משאבים, המחיר ישתנה בהתאם.

קצת על חברת פרפקט שירותי ניקיון משרדים

חברת פרפקט שירותים נוסדה והוקמה בשנת 2011, ומעניקה שירותי ניקיון מתקדמים לבתי עסק, משרדים מובילים, חברות נדל"ן, ואפילו ארגונים ומוסדות חינוכיות. כיום, בראשה, עומד תומר כהן שמנהל את החברה בתפקיד מנכ"ל, ומספק מענה לכל שירותי הניקיון המועדפים. החברה הוכשרה היטב לשלל סוגי ניקיון, ואף בתנאים מסובכים להפליא. חברת פרפקט פועלת בשלל אזורים ביניהם – ירושלים וגוש דן.

בכל שאלה והתייעצות אתם מוזמנים לחייג אלינו 1700-559-907 – בכל עת ובכל זמן.
מקווים שלמדתם מעט על הצעת המחיר של חברת ניקיון, תמיד לשרותכם חברת פרפקט.

דילוג לתוכן